reklama

Sme v bezpečí

Naplním svoje vyhrážky a zničím ju psychicky, finančne, fyzicky. Prečo útočiť na ňu? Budem útočiť na ľudí ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sme v bezpečí, rodinný dom je prázdny. Začínajú kopance do dverí v byte, znovu vyhrážky, psychické týranie pokračuje. Bývalý manžel chodí pred bytovku, kde bývame, ľahne si na chodník, vedľa seba igelitku, robí divadlo, že žobre a vedľa na parkovisku má odstavené BMW. Čo spraviť? Ako sa brániť? Podávam niekoľko oznámení na políciu, avšak bezvýsledne, prichádzajú len odpovede - odmietam... Zo začiatku na výsluchoch pre políciu fyzické a psychické týranie ako vyšité, pokiaľ sa na polícii neobjaví JEHO brat - jeho zastupujúci právnik. Otvorene ma zastrašujú známosťami, otvorene hovoria o úplatkoch, smejú sa mi do tváre, vyhrážajú sa mi basou... Klamstvami očierňujú moje meno aj meno mojej firmy. A vo firme? Ešte väčšie peklo. Prečo by mal riešiť rozdelenie majetku mimosúdnou cestou, podá žalobu o BSM na súd. A nie jednu, podá ich niekoľko. Prečo riešiť BSM? Naplním svoje vyhrážky a zničím ju psychicky, finančne, fyzicky. Prečo útočiť na ňu? Budem útočiť na ľudí v jej firme, zastavovať a mariť jej podnikateľskú činnosť a tým zlikvidujem aj ju. Kto nám pomôže? Súd vydá niekoľko predbežných opatrení, druhé z nich je však napísané tak zmätočne, že ani polícia nevie ako má konať. Žiadame o jeho opravu na súde. Zatiaľ pokračuje marenie mojej podnikateľskej činnosti. Protistrana sa odvoláva, dva týždne pred doručením uznesenia, aj so svojim právnikom uvádzajú, že príde pre neho pozitívny výsledok. Dostáva sa do haly ku exekuovaným strojom, zriadi si prevádzku bez vedomia a súhlasu pôvodného majiteľa firmy a dá sa neoprávnene zapísať do listu vlastníctva na katastrálnom úrade ako vlastník. A ešte len začína peklo...

Jana Sasková

Jana Sasková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matka troch dcér,pochádzam z Bratislavy ale žijem 32 rokov v Snine kde aj podnikám. Mám 54 rokov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu