reklama

Krásny deň

... Všímam si len tri veci. Číslo konania, rozhodnutie a ,, zamieta. Odôvodnenie už ani nečítam... Tri roky sa sťažujem na nezákonný zápis do listu vlastníctva na katastrálnom úrade, ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako inak? Krásny deň. Začína sa týždeň. Je pondelok, snáď najťažší deň v týždni, veď to poznáte, po víkende. Teším sa aj napriek povinnostiam, napriek termínom. Nahrávam doklady, pripravujem podklady na súdne konania, píšem odvolanie, zároveň sa chystám na cestu na západné Slovensko, ale teším sa, veď predsa idem domov a konečne radosť... Prichádza mail od právneho zástupcu, dlho očakávané rozhodnutie o oprave chyby v LV, kde bol dopísaný ako vlastník môj bývalý manžel. Nie som prekvapená, iba znovu sklamaná a tá bezmocnosť... Všímam si len tri veci. Číslo konania, rozhodnutie a ,, zamieta ". Odôvodnenie už ani nečítam... Tri roky sa sťažujem na nezákonný zápis do listu vlastníctva na katastrálnom úrade, napísala som oznámenie z podozrenia trestného činu pozmeňovania úradnej listiny na súd, ten to postúpil na Okresnú prokuratúru, písala som urgencie o aktuálnom stave šetrenia, v minulosti bola oslovená aj Generálna prokuratúra. Už neviem na koho sa obrátiť, kto posúdi moju situáciu objektívne a začne konať. Rozhodol katastrálny úrad správne? Alebo súvisí toto rozhodnutie so skutočnosťou, že by niekto z jeho úradníkov musel niesť zodpovednosť za nezákonný zápis? Alebo bol zápis urobený pod nátlakom? Alebo bol zápis uskutočnený nezákonne na základe známostí, ktorými sa môj bývalý manžel neustále ohrádza? Som presvedčená, že by sa náš prípad posudzoval úplne inak, keby môjho bývalého manžela nezastupoval jeho brat právnik, ktorý tu v tomto regióne pôsobí už vyše 30 rokov. Bývalý manžel zneužíva tento zápis pri súdnych konaniach, pred políciou, ktorá na základe tohto zápisu nekoná, vyhodnocuje jeho konanie ako priestupky, rieši naše spoločné BSM, pričom mi spôsobuje finančné škody, môže sa dopúšťať fyzických atakov, psychického týrania nielen mňa, ale aj našich 3 dcér, mojich zamestnancov, zmluvných partnerov.

Jana Sasková

Jana Sasková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matka troch dcér,pochádzam z Bratislavy ale žijem 32 rokov v Snine kde aj podnikám. Mám 54 rokov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu